Klaar voor vertrek

26 juli 2019 - Reykjavík, IJsland

Na een snoeihete inpakdag en een slapeloze broeierige nacht zitten we nu op Schiphol waar het gedoe van woensdag nog voor wat naweeën zorgt. Al 4 keer van vertrekgate gewisseld en een uur vertraging, maar het vliegtuig staat er nu, dus vertrekken gaan we sowieso!

Maar wat een stress in het vliegtuig toen de stewardess ging uitleggen waarom we zoveel later zijn. Iets met te veel gewicht omdat we extra brandstof bij ons moeten hebben om uit te kunnen wijken naar Glasgow!! Als het weer te slecht zou zijn  om te landen op 1 vd 2 vliegvelden van Ijsland. Dus hebben ze gewacht op een groter vliegtuig maar desondanks moesten er nog 18 koffers achterblijven. Welke dat waren hoorden we voor het einde van de vlucht dus dat was even een uurtje nagelbijten. Gelukkig ging ze met het lijstje onze stoelen voorbij. Pfffffff

In het guesthouse in Reykjavik staat al een grote doos en een zwarte vuilniszak klaar met onze tent, kookgerei en etensvoorraad voor de komende 5 dagen. Dus ook dat is goed gegaan. Maar wat een berg eten zit er in de doos. Dat wordt sjouwen morgen naar de bus en verhongeren zullen we zeker niet! 😂😂

Foto’s

1 Reactie

  1. Rosella:
    27 juli 2019
    Ha, wat een spannende start van jullie vakantie 😄😄 Fijn dat het uiteindelijk allemaal mee zat. Komt het met de rest vd vakantie ook vast goed! Fijne reis en veel plezier van ons allemaal!