A colorful goodbye

11 augustus 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Lieve lezer,

Dit is nu echt de laatste dag van onze reis, vanmiddag zitten we in het vliegtuig naar Amsterdam via Detroit. Maar niet voordat we de wijk Wynwood nog hebben gezien, daar hebben we nog net een uurtje de tijd voor voordat we op het vliegveld moeten zijn.

’s Ochtends onze koffers volgepropt met alle zooi die we mee wilden nemen, het lijkt op de terugweg altijd meer dan op de heenweg, zou dit komen door de kleine souveniertjes? Want natuurlijk hebben we die ook gekocht, dat kon niet ontbreken. Sam wilde zelfs 100 bierpongbekers meenemen (volgende week gaat hij weer naar Appelhof Terschelling.....). Erg onhandig om die nog ergens bij te proppen...

Ontbeten en alles gepakt en toen zijn we in de auto gestapt en naar Wynwood gereden. Wynwood is een wijk in Miami die bekend staat om zijn mooie graffiti muurschilderingen, de Wynwood Walls. Het is heel divers, van abstract tot portretten, maar echt ontzettend mooi! We zijn blij dat we deze wijk nog even snel hebben meegepakt:) Ik heb misschien wel veel foto's bij deze blog gezet, want kan niet kiezen, maar dan krijgen jullie een beetje een idee.

Rond kwart over 12 zijn we weer in de auto gestapt en naar het vliegveld gereden om de auto in te leveren en de douane door te gaan, want om 4 uur ging ons vliegtuig naar Detroit. Hele auto leeggeruimd, die in die drie weken best wel een zooitje was geworden, we vragen ons af hoe ze die ooit nog schoon krijgen. Daarna op naar het vliegveld, bagage ingecheckt en door de security. Hier werd onze tas eruit gepikt omdat we nog een blikje cola erin hadden zitten die we vergeten waren, oeps! Daarna begon het lange wachten. Uiteindelijk vertrok rond half 5 het vliegtuig en waren we rond 7 uur in Detroit. Hier konden we in een keer doorlopen naar de andere gate, Amerika uit gaat heel veel makkelijker dan Amerika in. In Detroit hebben we onze laatste avondmaal in Amerika gegeten en 4 uur gewacht tot de vlucht naar Amsterdam, die om kwart voor 11 vertrok. Deze vlucht ging heel voorspoedig, weinig turbulentie en nog een beetje kunnen slapen. Uiteindelijk waren we zaterdagmiddag rond kwart over 12 weer op Nederlandse bodem. Hup door de paspoortcontrole, bagage ophalen en naar de auto. Rond 3 uur waren we thuis, het is jammer dat de vakantie voorbij is, maar thuis komen en de poezen weer zien is ook wel lekker.

Deze 3 weken zijn voorbij gevlogen en wat hebben we genoten! Amerika blijft een te gek land! Bedankt voor het lezen en alle reacties en we hopen dat jullie het leuk vonden om onze verhalen te volgen :)

X Iris

1. Gera:
    12 augustus 2017
    Dank jullie voor de reisverhalen!. Ik kreeg het gevoel, een beetje mee te reizen! En ja, Amerika blijff een te gek land! Nogmaals, ik heb genoten van de verhalen. Sterkte met de jetlag!!
  2. Oma / Opa grave:
    13 augustus 2017
    Lieve mensen. Wat hebben wij genoten van jullie verhalen! Dank jullie wel, maar toch ben ik blij dat jullie weer veilig thuis zijn.